Lid worden/Contact

Lid worden

Omdat we de ijsbaan zo toegankelijk mogelijk willen houden, is de entree gratis. Maar om de ijsbaan, de koek-en-zopie wagen en het materiaal te kunnen onderhouden, is geld nodig. Van subsidies alleen kunnen we helaas niet bestaan. Je kunt ons daarom steunen door lid te worden van IJsclub De Brielsche Geuzen. Al vanaf €2,- per persoon per seizoen steun je de ijsclub. Je draagt dan direct bij aan het onderhoud van materialen en de baan.

De kosten van een lidmaatschap zijn als volgt:

€ 2,00 per persoon per seizoen

€ 6,50 per gezin bestaande uit 4 of meer personen per seizoen

Wil je lid worden? Vul dan onderstaand inschrijfformulier in. Wij vragen je daarna het lidmaatschapsgeld over te maken op rekening NL34INGB 0009 1455 38 tnv IJSCLUB DE BRIELSE GEUZEN. Wij zijn je zeer dankbaar voor de steun!

Privacy

Je gegevens zoals bij ons doorgegeven zijn enkel en alleen bedoeld voor het administreren van jou als lid. Je gaat er bij het invullen van je e-mailadres akkoord mee dat je e-mailadres gebruikt wordt voor het versturen van e-mailnieuwsbrieven. Dit zullen voornamelijk nieuwsbrieven zijn over het al dan niet open gaan van de baan en de jaarlijkse lidmaatschapnieuwsbrief.

Inschrijfformulier

Voor vragen of meer informatie kunt u een mail sturen naar:

info.ijsclub.brielle@gmail.com

IJslub De Brielsche Geuzen wordt gesponserd door:

PLUS Bos

Voor alle soorten 2e hands schaatsen en slijpen, ook voor het professioneel slijpen van noren  met een radius van 19,21 en 23 m.,

moet u zijn bij

Jan van Pelt

Houtkoperstraat 8,

Mob. 06-30718803

j.pelt11@upcmail.nl

Het bestuur is ook op zoek naar vrijwilligers voor het vegen en bewaken van de ijsbaan.

Interesse? Mail naar:

henk.talen@gmail.com